Najbolj priljubljena Rocket League stavna spletna mesta 2024

Rocket League je videoigra za avtomobilski nogomet, ki je bila izdana leta 2015. Igra je bila prvotno zasnovana za igre PlayStation 4 in Microsoft Windows. Nekaj mesecev po izdaji so bila izdana tudi vrata za Nintendo Switch in Xbox One. Igra je zelo podobna svoji predhodnici, Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars, čeprav z nekaj izstopajočimi razlikami.

Igralci lahko upravljajo avtomobile na raketni pogon, s katerimi lahko zadenejo veliko žogo in poskušajo zadeti na podoben način kot pri nogometni tekmi. Vozila lahko skočijo, ko se aktivira raketna moč, da udarijo žogo, medtem ko so še v zraku.

Najbolj priljubljena Rocket League stavna spletna mesta 2024
Jun-ho Kim
ExpertJun-ho KimExpert
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Vse, kar morate vedeti o esportu Rocket League

V polju so označeni prostori, kjer lahko igralci mimo svojih avtomobilov povečajo hitrost. Povečanja hitrosti se uporabljajo za precejšnje povečanje zmogljivosti avtomobilov in lahko dajo igralcu številne prednosti pri igranju.

Rocket League je bila izdana kot modifikacija Supersonic Acrobatic RPBC. Psyonix je razvil bojne avtomobile. Eden od ciljev Psyonixa je bil narediti neresnične avtomobile zabavno voziti, ne da bi pri tem ogrozili realističnost.

Po razvoju Battle-Cars je Psyonix poskušal igro prodati založniku kot nogometno igro z avtomobili na raketni pogon, vendar niso prejeli zanimanja vseh založnikov. Nato so se odločili, da bodo igro sami objavili na PlayStation Network, skoraj brez trženja.

Igra je bila prenesena več kot dva milijona krat. Vendar pa je studio nekaj časa pustil pri tem, da bi delal na drugih projektih. Drugi projekti so pomagali ustvariti sredstva, ki so bila kasneje vložena v Battle-Cars, da so uspeli.

Razvoj Rocket League, ki izhaja iz projekta Battle-Cars, se je začel leta 2013 in je stal približno dva milijona dolarjev. Nekatere prilagoditve za preoblikovanje Battle-Cars v Rocket League so vključevale povečanje hitrosti sličic s 30 na 60, da bi bilo primerno za novejšo strojno opremo.

RL e-šport

Po izidu Raketna liga, je postal relativno priljubljen na različnih pretočnih platformah, vključno s Twitchom. Prva serija prvenstva Rocket League Championship je potekala leta 2016 z denarno nagrado 55.000 $. Ustvaril je več kot milijon dolarjev prihodkov s prodajo kozmetičnih izdelkov in zabojev v igri. Sredstva so bila v glavnem porabljena za financiranje drugih tekmovalnih dogodkov, kar je povzročilo povečano priljubljenost igre kot e-športa.

Stave Rocket League 2024 : vse, kar morate vedeti

Igralci se lahko tudi zabijejo v avtomobile drugih igralcev in jih uničijo. Razbiti avtomobili potrebujejo nekaj trenutkov, preden se ponovno rodijo. Igralec lahko izvaja tudi številne hitre izmike, kot je vrtenje v določenih smereh in izvajanje kratkih skokov, da se izogne zabijanju in pridobi boljšo prednost pri pozicioniranju.

Vse tekme običajno trajajo pet minut. Če obe ekipi po petih minutah remizirata, zmaga ekipa, ki prva doseže naslednji gol. Igre se lahko igrajo od ena na ena do štiri proti štiri.

Stave na Rocket League so relativno podobne stave na druge e-športne igre. Igralci morajo začeti z iskanjem primernega igralnega mesta. Zaradi priljubljenosti igre iskanje igralnega mesta, ki ponuja RL med svojim stavnim trgom za e-šport, ni tako težko, kot to počnejo številne ugledne igralnice.

Vendar morajo igralci upoštevati tudi število razpoložljivih dogodkov. Več dogodkov Rocket League kot ponuja spletno mesto za stave, več priložnosti za stave bo imel igralec. Ko najdejo ugledno mesto za stave, ki ponuja stavnice Rocket League, morajo igralci položiti sredstva na svoje stavne račune in ustrezno staviti na Rocket League. Vrste stav se lahko razlikujejo glede na ponujene trge.

Najpogostejše stave običajno temeljijo na ekipi, ki bo zmagala, igralcu, ki bo dosegel gol, in številu golov. Stave Rocket League je mogoče tudi kombinirati. Stave so lahko tudi za posamezne tekme ali celoten dogodek. Postopek sklenitve stave se lahko nekoliko razlikuje na različnih mestih za stave, vendar načela ostajajo enaka.

Stave na Rocket League so običajno zelo zabavne zaradi narave igre. Igralci lahko uživajo v igranju ne glede na izid igre. Vsaka tekma običajno traja le pet minut, tako da igralci ne čakajo predolgo, da izvejo rezultate svojih stav.

Zakaj je Rocket League priljubljen?

Rocket League je ena najbolj priljubljenih brezplačnih iger, ki so na voljo na PS4 in različnih drugih platformah. Precej priljubljeno je, da ima aktivno spletno skupnost, ki komunicira izključno o igri in njenih težavah. Steam Charts ocenjuje, da ima igra še vedno več kot 150.000 aktivnih uporabnikov. Število se običajno poveča med večjimi dogodki.

Tudi tekmovanja v e-športu so znatno pripomogla k povečanju priljubljenosti igre. Nekatera tekmovanja v e-športu so Major League Gaming in ESL. Psyonix ima tudi svojo Rocket League Championship Series, ki pomaga ohranjati priljubljenost igre.

Igranje eSporta na spletu

Rocket League je bila na splošno ustvarjena za igranje med prijatelji. Najlažji način za to je igranje prek spleta, čeprav je možno igrati brez povezave na igralni konzoli. Igralci se lahko povežejo in tekmujejo na spletu na vseh platformah, na katerih je na voljo RL. Igralci imajo možnost onemogočiti igranje na več platformah. Igralci se lahko povežejo z drugimi igralci na podobni platformi le, če je igranje na več platformah deaktivirano.

Za nemoteno igranje igralci potrebujejo stabilno internetno povezavo. Igra omogoča povezovanje do osmih različnih igralcev. Vendar lahko samo štirje različni igralci hkrati razdelijo zaslon.

Igralci e-športa Big Rocket League

Več igralcev esporta so si ustvarili ime zaradi uspeha pri igranju e-športa. Takšne običajno ocenjujejo po količini denarja, ki ga zaslužijo v priljubljenih igrah, vključno z Rocket League. Večina jih je zaslužna tudi za popularizacijo nekaterih iger, v katerih običajno zmagujejo.

Johan Sundstein je v e-športu osvojil več kot 7,2 milijona dolarjev, s čimer je postal največji zaslužkar v e-športu. Naslednji igralec je Kyle Giersdorf, ki ima več kot 3,2 milijona dolarjev dobitkov. Druga znana imena so Peter Rasmussen, Ian Porter, Lee Sang-Hyeok, Feg in Joona Sotala.

Zakaj imajo igralci radi Rocket League?

Eden glavnih razlogov za priljubljenost Rocket League je poštenost igre. To pomeni, da igra ne uporablja algoritmov za določanje uspeha igralcev.

Igralci se morajo zanesti samo na zakone fizike brez naključnega izbiranja. Prav tako v igri ni elementa plačila za zmago. Vse transakcije v igri so samo kozmetične, ki jih igralci uporabljajo samo za estetski videz svojih avtomobilov.

Drugi očiten razlog je, da je igra precej zabavna. Grafika in tekmovalna narava igre sta glavna dejavnika, ki prispevata k njeni zabavi. Tudi naslov igre za več platform je precej privlačen za mnoge igralce.

Kako igrati Rocket League kot profesionalec?

Igranje Rocket League je relativno enostavno. Vsak nov igralec potrebuje le nekaj minut, da razume igro in jo igra. Da pa postaneš strokovnjak, je potrebno veliko vaje, saj se je nekaterih manevrov težko naučiti.

Primarna krivulja učenja vključuje poznavanje kontrolnikov igre. Igralci se lahko nato začnejo učiti nekaterih pozicijskih iger in trikov za izboljšanje možnosti za zmago. Igra ima način usposabljanja, ki vključuje vadnico, ki igralcem pomaga pri učenju in izboljšanju njihove igre.

Osnovne vadnice vas naučijo vsega o upravljanju avtomobilov, izvajanju izmikov in skokov ter uporabi pospeškov. Napredne vadnice ponujajo informacije o izvajanju zapletenih manevrov, kot so dvojni skoki, letenje z raketo in obračanje spredaj.

Največji igralci in ekipe Rocket League

Seznam največji igralci in ekipe Rocket League sega od branilcev naslova do vročih novincev. Najboljši igralec je M0nkey M00n, ki igra za ekipo BDS. Trenutno je v tretjem letu profesionalnega igranja iger Rocket League. 18-letnik je znan po tem, da svojo ekipo nenehno vodi do zmage.

Med najboljše se uvršča tudi Jstn, ki igra za ekipo NRG. Poleg uspeha je znan po tem, da je dosegel najslavnejši gol na tekmi. Njegov stil igre je hiter, bliskovit in zelo ustvarjalen. Druga pomembna imena vključujejo Turbopolsa iz ekipe Envy, Extra iz ekipe BDS in Firstkiller iz ekipe Rogue.

Stave na prvenstvo Rocket League

Svetovno prvenstvo v e-športu je trenutno znano kot Svetovna konvencija elektronskih športov (ESWC). To mednarodno tekmovanje vključuje več e-športov, ki potekajo vsako leto. Običajno nacionalni kvalifikacijski dogodki običajno potekajo med ekipami z vsega sveta.

Samo zmagovalci kvalifikacij dobijo pravico zastopati svoje države na prvenstvu. Priljubljenost dogodka postopoma, a vztrajno narašča. Trenutno privablja na stotine tisoč spletnih gledalcev z vsega sveta.

ESWC je ustvarilo francosko podjetje Ligarena. Podjetje je bilo prej znano po gostovanju manjših LAN dogodkov samo v Franciji. Leta 2003 se je podjetje odločilo, da bo postalo veliko in gostilo dogodek, ki bi se mu lahko pridružili udeleženci z vsega sveta. To je zaznamovalo rojstvo ESWC.

Podjetje je nato zraslo in se spremenilo v Game–Services leta 5005. Nato je leta 2009 pripeljalo drugo podjetje, imenovano Games-Solution, ki je kasneje prevzelo lastništvo nad njegovo blagovno znamko. Leta 2012 je agencija Oxent, specializirana za elektronske športe, kupila ESWC.

Vse o ESWC

Prvo svetovno prvenstvo v e-športu, ki je potekalo leta 2003, je imelo 358 različnih udeležencev. Na dogodku je sodelovalo 37 držav, ki so osvojile denarno nagrado v višini 150.000 evrov. Dogodek je vseboval le pet iger. Število udeležencev je do leta 2006 doseglo 547, ki so predstavljali 53 različnih držav. Tudi denarna nagrada je narasla na 400.000 ameriških dolarjev. Povečalo se je tudi število iger na sedem.

ESWC se od takrat odvija vsako leto, število udeležencev pa se vsako leto povečuje. Vendar je denarna nagrada nihala v obe smeri, pri nekaterih letih je bila skupna nagrada nižja kot prejšnja leta. V nekaj letih se je spremenila tudi struktura dogodka in vključila izboljšave, ki izboljšajo izkušnjo igralcev in gledalcev.

Funkcije iger v ESWC

Leta 2003 je bilo na dogodku ESWC predstavljenih le pet iger. Med njimi so bili Counter-Strike, Unreal Tournament, Warcraft III, Quake 3 in Counter-Strike Female. Leta 2004 sta bila na seznam dodana Painkiller in Pro Evolution Soccer. Vsako naslednje leto je bilo dodanih tudi nekaj novih iger.

Gran Turismo 4, Trackmania Nations, Defense of the Ancients, Special Force, FIFA, Need for speed, Guitar Hero, Super Street Fighter, Dota, Shoot Mania Storm, Tekken, Call of Duty, Just Dance in League of Legends so nekatere od druge igre, ki so se kdaj igrale v ESWC.

Vsakič, ko so novejše različice igre predstavljene v turnir so bile izdane, so nadomestile starejše različice. Na primer, FIFA 10 je leta 2011 zamenjala FIFA 11 in nato FIFA 13 leta 2012. Največje število iger, ki so bile kadar koli predstavljene v enem dogodku, je bilo deset, leta 2010.

Poleg uradnih naslovov turnir običajno vključuje več drugih iger. Na splošno se skoraj vsi priljubljeni e-športi običajno igrajo, vendar niso predstavljeni kot glavni dogodki. Igre so kategorizirane kot bojevanje, prvoosebne strelske igre, spletne bojne arene za več igralcev, dirkalne igre, športne igre, strategije v realnem času, tretjeosebne strelske igre in igre s kartami.

Seštevek medalj

Trenutno ima Francija največje število medalj, in sicer 23 zlatih medalj, 14 srebrnih medalj in 25 bronastih medalj. Na drugem mestu so ZDA s 30 medaljami, sledita ji Švedska in Južna Koreja. Od vseh držav, ki so kdajkoli sodelovale na tekmovanju, je le 32 držav osvojilo medalje.

Poiščite popolne stavnice Rocket League

Trenutno na Rocket League ni veliko ponudnikov stav, ki ponujajo stavne trge. Iskanje enega je lahko nekoliko zahtevno. Enostaven način, da ga dobite, je, da obiščete mesto za razvrščanje igralnic in pregledate seznam razpoložljivih. Naslednji korak vključuje primerjavo vseh možnih stavnih mest, da bi določili najprimernejšega.

Ta postopek med drugim vključuje upoštevanje števila dogodkov, ki so na voljo na spletnem mestu, kvote, verodostojnost ponudnika in obdelavo plačil. Iskanje pravega mesta za stave zagotavlja igralcu najboljšo uporabniško izkušnjo.

Igralci morajo položiti denar na svoje račune, preden stave na Rocket League. To je razen za spletna mesta, ki ponujajo in dovoljujejo uporabo bonusov brez pologa za stave na RL. Z vsem tem naborom lahko igralci upoštevajo vse razpoložljive možnosti stav in položijo ustrezne stave.

To vključuje stave na zmago ekipe Rocket League, število zadetkov in igralca, ki bo dosegel gol. Nekatere stavnice na e-šport igre običajno prenašajo v živo. To omogoča igralcem, da spremljajo igro po stavah. Igralcem daje tudi vpogled v ekipe in igralce, kar jim lahko pomaga pri nadaljnjih odločitvah glede stav.

Najboljše ekipe Rocket League za stave

Številne ekipe so dovolj dobre za uvrstitev med najboljše. Stave na takšne ekipe običajno dajejo igralcem boljše možnosti za zmago, čeprav imajo običajno nižje kvote. Uvrstitev ekip je lahko nekoliko zahtevna zaradi številnih dejavnikov, ki jih je treba upoštevati. Takšni vključujejo:

  • Splošna uspešnost ekipe.
  • Trenutna forma ekipe.
  • Tekmovanja, na katerih so med drugim sodelovale ekipe.

Ekipa BDS

Ekipa najvišjega ranga se imenuje Team BDS. Ekipa je švicarska esports organizacija z igralci M0nkey M00n, MaRc_Avtor:_8 in dodatno. Trojica ima trenutno pogodbo, ki bo trajala do konca leta 2022. Trener ekipe je Kael. Ekipa je odigrala na stotine tekem in zabeležila več kot 75% zmag v serijah in več kot 64% zmag.

Ekipna vitalnost

Drugouvrščena ekipa je Team Vitality, prej Renault Vitality. Ekipa ima sedež v Franciji in je znano, da tekmuje v več različnih igrah e-športa. Njegovi aktivni igralci so Fairy Peak, Kaydop in Alpha54. Trener ekipe se imenuje Mount. Ekipa ima rekord več kot 67 % zmag v serijah in 59 % zmag v igrah.

Dignitas

Tretja ekipa se imenuje Dignitas, prej imenovana Ekipa Dignitas. Ta ekipa ima sedež v Združenih državah Amerike in jo sestavljajo Joreuz, Apparentlyjack, Scrub Killa in Jessie. Imajo rekord več kot 58% zmag v serijah in 54% zmag v igrah.

Misfits Gaming

Četrtouvrščena ekipa je Misfits Gaming. Ameriška e-športna organizacija ima sedež v Miamiju. Igralci ekipe so Mittaen, arju, Kash in ANDYTHEMANDY. Učinkovitost ekipe je 70 % zmag v serijah in 59 % zmag v igrah. Odstotki so precej impresivni, vendar je skupno število tekem, ki jih je ekipa odigrala, veliko manjša od drugih najboljših ekip.

SMPR e-šport

SMPR eSports se imenuje tudi Semper Esports. Lastnik ekipe European Rocket League je angleška e-športna organizacija Semper Fortis Esports. Igralci so Kassio, Archie, Chausette45 in RamS. Ekipna uspešnost je 52 % zmag v serijah in 51 % zmag v igrah.

Druge pomembne ekipe vključujejo Endpoint CeX, Evil Geniuses, Vodafone Giants, Rix GG, Team Liquid, Guild Esports, Williams Resolve, FC Barcelona, Karmine Corp, Team Queso, SK Gaming in Natus Vincere. Bistveno je vedeti, da se lestvice običajno občasno spreminjajo zaradi tekmovalne narave igre.

Prednosti in slabosti

Prednosti

  • Igra je zabavna: Najbolj očiten plus je, da je igra precej zabavna. Upravljanje avtomobilov z uporabo fizikalnih zakonov v igri je lahko včasih zasvojenost. Zaradi grafike in zmožnosti spreminjanja estetike avtomobila je prav tako prijeten.
  • Igranje igre je preprosto: Igra ima relativno enostavna pravila in cilje. Kontrole igre so tudi precej preproste. To vsem olajša igranje in uživanje v igri, vključno z novinci.
  • **Igra je brezplačna:**Še en vrhunski profesionalec je, da je igra popolnoma brezplačna. Igralcem iger ni treba skrbeti, da bodo izgubili svoj denar za dostop do igre ali njenih funkcij.
  • Igra ima podroben urejevalnik avtomobilov: Urejevalnik avtomobilov je precej podroben, kar omogoča igralcem, da spremenijo svoje avtomobile do skrajnih podrobnosti. Spremembe ne vplivajo na delovanje igre.
  • Igra ima način usposabljanja: Igralci se lahko učijo ali trenirajo, da izboljšajo svojo igro, tako da preklopijo v način za usposabljanje. Vadnice so precej podrobne in učinkovite.

Slabosti

  • Dolžina igre je fiksna: Ni možnosti spreminjanja dolžine igre, ki je nastavljena na pet minut.
  • Ekipe AI pogosto prelahko izgubijo: Ekipa z umetno inteligenco običajno poskrbi za doseganje zadetkov brez napora, včasih celo prisili soigralce, da zadenejo sami sebi
  • Strežniki se lahko pogosto pokvarijo: Igralci običajno občasno doživijo okvare strežnika.

Vse o stavnih kvotah Rocket League

Večina ponudnikov stav običajno ponuja stavne kvote Rocket League na podlagi pričakovanega izida tekme. Za izračun kvot se uporabljajo posebne formule, ki so neposredno povezane z verjetnostjo. Na primer, ekipa, ki bo zelo verjetno zmagala, bo imela nižje kvote, kar bo povzročilo nižje zmage. Kvote so običajno predstavljene na podoben način kot pri pristnem nogometu.

Tudi stavne kvote se običajno spreminjajo, ko se igra nadaljuje za spletna mesta, ki to dovoljujejo stave v živo na Rocket League. Na primer, možnosti za zmago ekipe se lahko precej zmanjšajo, če ekipa doseže gol.

Kvote se lahko razlikujejo na različnih mestih za stave, čeprav je večina običajno zanemarljivih razlik. Vendar pa obstajajo nekatera stavna mesta, za katera je znano, da ponujajo bistveno boljše kvote kot ostala. Zato je nujno izbrati najboljše mesto, saj to neposredno vpliva na možni znesek dobitka.

Nekatera spletna mesta imajo tudi različne zahteve glede kvot, kdaj morajo igralci staviti uporabo bonusov. Igralci morajo izpolnjevati zahteve, da lahko svoje dobitke pretvorijo v pravi denar. Zato je bistveno, da spremljate zahteve glede stav, ko uporabljate bonuse za stave na Rocket League.

Kako najbolje osvojiti stave na Rocket League

Za začetek morajo biti igralci pri svojih stavah zelo izbirčni. To še posebej velja za igralce, ki so novi v stavah Rocket League. Igralci naj stavijo le na tiste RL, za katere je bolj verjetno, da bodo imele zaželen izid, namesto na tiste, ki bodo najverjetneje prinesle največje dobitke.

Raziskovanje o ekipi in njenih igralcih pred stavami lahko prav tako pomaga igralcem, da sprejemajo boljše stavne odločitve. Prejšnja uspešnost ekipe, uvrstitev in trenutna forma lahko vplivajo na pričakovan rezultat igre.

Igralci naj uporabljajo tudi pravico stavne taktike in strategije. To lahko pomaga igralcem, da so veliko bolj odločni pri sprejemanju stavnih odločitev. To je zato, ker bodo vedno vedeli, katero stavnico in vrsto stave izbrati za vse stave, ki jih sklenejo.

Bistvenega pomena je tudi pravilno upravljanje bankrolla. Igralci nikoli ne smejo porabiti denarja, ki si ga ne morejo privoščiti, da bi izgubili pri kateri koli stavi.

Igralci morajo vedno uporabiti vse bonuse, ki so jim na voljo. Večina ponudnikov stav na e-šport običajno ponuja a bonus dobrodošlice. Uporaba takšnega bonusa daje igralcem priložnost, da se učijo ali vadijo igro in morda osvojijo denar, ne da bi kar koli tvegali.

About the author
Jun-ho Kim
Jun-ho KimAreas of Expertise:
E-športi
About

Jun-ho Kim, južnokorejski dinamični ešportni mojster, je svetilnik znanja na EsportRankerju. Jun-ho, ki združuje analitično moč s prirojeno ljubeznijo do iger, razkriva zapleteno pletenino spletnih tekmovanj in zagotavlja igralcem, da ostanejo obveščeni in navdihnjeni.

Send email
More posts by Jun-ho Kim