Povabilni turnir Asia StarCraft II 2012
Kot že ime pove, je bil ta turnir vabilna ekipna liga, v kateri je nastopilo osem ekip, ki predstavljajo različne azijske države. Gostila ga je Tajvanska eSports League in je imel nagradni sklad 40.000 USD. Invictus Gaming je uspel osvojiti tretje mesto in prejel nagrado v višini 40.000 USD.
PLU StarCraft II Team League, 3. sezona, 2012
Ta dogodek StarCraft II je bil odigran v krožnem formatu, v katerem je sodelovalo osem najboljših ekip eSport. Nagradni sklad je znašal približno 6.300 USD. Dogodek je potekal na kitajskem strežniku, glavni sponzor pa je bil Alienware. Invictus Gaming je zmagal na turnirju in osvojil 3.142 USD.
Liga prvakov v e-športu (ECL) 2014
ECL je bil profesionalni turnir, ki je predstavljal igre Dota 2, StarCraft II in Hearthstone. Organiziral ga je CESPC in je imel nagradni sklad približno 10.000 $. Uporabljena je bila oblika dvojne eliminacije med najboljšimi petimi. Vse odigrane tekme so bile 1 proti 1, razen tekme-3, ki je bila 2 proti 2. Invictus Gaming je osvojil prvo mesto in prejel 4.831 $.
StarCraft League 2015
Turnir StarCraft lige 2015 je vključeval nekaj dobro uveljavljenih in priznanih ekip, zaradi česar je bilo eno najhujših tekmovanj v tistem času. Nagradni sklad je znašal približno 16.000 $. Format je vključeval dvojni krog, iz katerega so vrhunske ekipe nadaljevale v končnico. Invictus Gaming je končal na drugem mestu in prejel 6.400 $.
Neo zvezdna liga 2016/2017
Ta dogodek je leta 2016 organiziral NeoTV, gostoval na kitajskem strežniku. Sledil je dvojnemu krogu, iz katerega so zmagovalci nadaljevali v končnico. Denarna nagrada je bila približno 29.000 $. Invictus Gaming je osvojil prvo mesto in domov odnesel denarno nagrado v višini 14.513 $. Isti dogodek se je zgodil naslednje leto v Šanghaju. Invictus Gaming je še vedno osvojil prvo mesto in prejel 8.850 $.
Ekipa je skozi leta pokazala impresivne predstave. Čeprav so zgoraj naštete predstave vredne pozornosti, je v zgodovini ekipe zapisanih več velikih zmag. V preteklih letih je le nekaj dogodkov prispevalo več kot 1.000.000 $. Sem spadajo Dota 2, League of Legends, ki je prispevala 8.169.612,24 in 3.991.850,16 $ k skupni vrednosti 15 milijonov $.