Turnirji

December 29, 2022

LAN ali splet: Uspeh ali zlom za igralce na e-šport

Luka Novak
WriterLuka NovakWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Svetovna pandemija je povzročila razcvet stav na e-šport. Prav tako je ustavil turnirje LAN, vendar je prinesel porast spletnih turnirjev. Vendar pa se turnirji LAN v živo vračajo z omilitvijo zapor in programi imunizacije so se izkazali za učinkovite. 

LAN ali splet: Uspeh ali zlom za igralce na e-šport

Pri sklepanju stav na e-šport je nujno upoštevati, ali se zadevni dogodek igra na spletu ali v lokalnem omrežju (LAN). Stavniki, ki si vzamejo čas in raziščejo vzroke igralčevih vzponov in padcev na določeni tekmi, imajo večjo možnost, da v prihodnosti dobijo svoje stave.

Če želite izvedeti več o učinkih LAN v primerjavi z spletni turnirji za stave na e-šport, nadaljujte z branjem.

LAN v primerjavi s spletnimi turnirji: Kakšna je razlika?

Najprej moramo opredeliti, kaj mislimo, ko govorimo o LAN ali spletnih turnirjih. Igre v lokalnem omrežju (LAN) se pojavljajo med ljudmi, ki so fizično prisotni na isti lokaciji, namesto na daljavo prek interneta.

Večina LAN-ov poteka na stadionih in se prenašajo v živo na spletnih mestih, kot sta Twitch in YouTube. Ne samo, da je vzdušje drugačno, ampak tudi sedeži, miza, prostor in prizorišče.

Med spletnim tekmovanjem udeleženci uporabljajo internet za povezavo s strežnikom na drugem mestu. Igralci so fizično in geografsko razpršeni, kar pomeni, da morajo doma uporabljati svoje računalnike in internetne povezave.

Med temi turnirji so lahko stavniki prepričani, da udeleženci uporabljajo nastavitev, ki jo poznajo in ki bo povečala uspešnost. Nasprotno pa igralci ne bodo imeli besede pri svojih nastavitvah med LAN dogodki in bodo namesto tega morali opraviti s kakršno koli opremo, ki je na voljo.

Stave na turnir LAN eSports zahtevajo upoštevanje ravni spretnosti igralcev in obsega dogodka, potovalne logistike, pritiska, zmožnosti igralcev za medsebojno interakcijo med igro in možnost prednosti domačega igrišča.

Čeprav je res, da lahko igralci tekmujejo na spletnih turnirjih e-športa iz udobja svojih domov, se morajo še vedno ukvarjati z zakasnitvijo strežnika ali težavami s "pingom" (trajanjem, ki je potrebno, da se podatki prenesejo na strežnik in nazaj). , kar je lahko še posebej problematično glede na relativne lokacije članov ekipe in strežnika.

Ping: glavni dejavnik, ki loči LAN od spletnih turnirjev

"Ping" je izraz, ki se uporablja v spletnih igrah za označevanje časa, ki je potreben, da se dejanja igralca odražajo v odgovoru strežnika. Izraz "zamik" se nanaša na skok ali nenadno povečanje časa, ki je potreben, da strežnik igre sprejme in obdela ukaz, ki ga izda vaša oprema, ali da vaša naprava potrdi ukaz, ki ga izda strežnik. Imenuje se "ping" in nizek ping pomeni manj zakasnitve in bolj tekočo igralno izkušnjo.

Enota časa, ki se uporablja za merjenje pinga, je milisekunda (skrajšano "ms"). Na splošno je ping 15 milisekund ali manj izjemen, 15 do 45 milisekund je čudovit, 45 do 100 milisekund pa sprejemljiv. S pingi nad 100 ms je težko igrati, medtem ko pingov nad 250 ms običajno ni mogoče igrati.

Odvisno od igralčeve ravni spretnosti in igre, ki jo igrate, se ti pingi lahko igrajo ali pa tudi ne. Igre, kot so Massive Online Battle Arenas (MOBA) in prvoosebne streljačine (FPS), so znano dovzetne za ping, pri čemer večina igralcev poroča o težavi med 50 in 90 milisekundami. Spletne igre vlog (MMO) in strateške igre v realnem času (RTS) so bolj prizanesljive do večjih pingov, medtem ko potezne igre tega komaj opazijo.

Kako pomemben je ping v tekmovalni igri?

Pri tekmovalnem igranju igra ping pogosto večjo vlogo kot pri priložnostnih igralcih. Večina večjih profesionalnih turnirjev v esportu poteka v centrih LAN, da se zmanjšajo učinki zakasnitve. To je dober način za zagotovitev, da trud igralcev, ne hitrost omrežja, določa izid igre.

Ustvarjanje stavne strategije za e-šport, ki temelji na LAN v primerjavi s spletnimi turnirji

Tukaj je nekaj dejavnikov, ki jih je treba upoštevati pri oblikovanju strategije stav za e-šport glede na to, ali vaša najljubša e-športna igra prireja LAN ali spletne turnirje.

Poznavanje preferenc igralca

Igralčeve želje glede različnih dogodkov se lahko razlikujejo glede na posameznika. Spletni turnirji v e-športu omogočajo igralcem, da tekmujejo iz udobja lastnega doma ali v znanem ekipnem okolju.

Nasprotno pa se mora igralec navaditi na okolico in opremo na LAN dogodku. Težave z gonilnikom zaradi prestavljanja strojne opreme na različne naprave so redna skrb pri upravljanju drugega sistema, zlasti v igrah, kot je CS: GO, kjer lahko popoln cilj pomeni razliko med zmago in porazom.

Čeprav ima igranje v udobju doma veliko prednosti, obstaja tudi tveganje, da igralec izgubi koncentracijo in igra pod svojim potencialom. Kot športnik boste morda ugotovili, da igranje pred glasno, navdušeno množico krepi vašo zagnanost in odločnost.

Ocenite prejšnje predstave

Zmožnost ekipe za komunikacijo na turnirju LAN je lahko ovirana zaradi velike množice in posledične ravni hrupa. Medtem ko lahko igralci vidijo zaslone drug drugega, je učinkovito timsko delo močno odvisno od verbalne komunikacije. Zato bodo resni igralci pogosto raziskali nacionalnost ekipe pred LAN dogodkom.

Ker je večina igralcev na mešana nacionalno ekipa e-športa ne bodo mogli komunicirati med seboj v svojem maternem jeziku, bodo morda v bolj slabem položaju. Čeprav so takšne ekipe dobro znane v Doti 2, so na večjih tekmovanjih, kot je The International, na voljo kabine, ki pomagajo ublažiti učinke hrupa gledalcev.

Razumeti pritisk množice

Velikost množice se razlikuje glede na dogodek. notri League of Legends, na primer, redna sezona vsake lige se predvaja prek omrežja LAN, čeprav pred razmeroma omejenim občinstvom v studiu. Večje dvorane lahko sprejmejo množice, ki naj bi se udeležile svetovnega finala.

Občasno lahko manj nadarjena ekipa zmaga na LAN dogodku tako, da preprosto igra svojo običajno igro in ne dovoli pritisku. Vsi ne morejo delovati po svojih najboljših močeh pod intenzivnim nadzorom občinstva v živo, a nekateri športniki uspevajo pod bremenom takšnega okolja.

Napake in duševna trdnost

Vsak igralec čuti pritisk, ko sodeluje v tekmovalnem e-športu, vendar se vsi nanj odzivajo drugače. Nekateri igralci lahko ugotovijo, da je nastavitev igre velika motnja, saj podaljšuje učinke napak, ki bi jih sicer pozabili po nekaj minutah.

Več o igralčevem verjetnem odzivu na zahtevno situacijo lahko izveste tako, da analizirate njegove podatke o uspešnosti, potem ko je storil kritično napako. Bodite pozorni na to, ko stavite na turnirje LAN eSports, kjer so vložki višji in je lahko igralčeva mentalna trdnost preizkušena z zgrešenim strelom ali neuspešnim gankom.

Glede na lokacijo in potovanje

Resni igralci v e-športu bodo že upoštevali vpliv potovanja na uspešnost ekipe na dogodku. Ker lahko časovni zamik znatno vpliva na igralčevo uspešnost in posledično na možnosti ekipe za uspeh na tekmovanju, številne ekipe sedaj sprejemajo ukrepe, da zagotovijo, da imajo njihovi člani dovolj časa, da si opomorejo od učinkov potovanja na dolge razdalje.

Če opravite nekaj kratkih raziskav o lokaciji dogodka LAN in jo primerjate z domačo regijo udeležencev ali preteklimi tekmovalnimi mesti, lahko dobite koristne informacije. 

Pred sklenitvijo stave morajo igralci upoštevati dejavnike, kot so igralčevo poznavanje lokalne kulture, jezika in kuhinje.

Čeprav je to morda manj vidno v e-športu, statistični dokazi kažejo, da imajo ekipe, ki delujejo na boljši ravni, ko tekmujejo v domači državi, manjšo prednost. Domači imajo prednost domačega igrišča, saj jim ni treba potovati tako daleč, občinstvo pa jih bodri. Njihovi nasprotniki se morajo boriti s sovražnostjo množice, morda z apatijo, ki lahko demoralizira in izčrpa moralo.

Končne misli

Ta članek pojasnjuje, zakaj je koristno vedeti, kateri igralci imajo večjo verjetnost, da bodo zmagali na katerih dogodkih, in kako lahko to znanje vodi vašo strategijo stav. Mnogi igralci stav na e-šport delajo napako, ko domnevajo, da so nastopi ekip na LAN ali spletnih turnirjih enaki. Če upoštevate prejšnje informacije in opravite nekaj predhodnih raziskav, se boste morda izognili tej pasti in si dali boljše možnosti, da premagate možnosti.

About the author
Luka Novak
Luka Novak
About

Luka Novak, dinamičen 24-letnik iz Slovenije, je strokovnjak za spletne igralnice in lokalizacijo. S svojim tehničnim znanjem in ljubeznijo do jezikov Luka brez težav povezuje globalne spletne igralnice in slovenske ljubitelje iger.

Send email
More posts by Luka Novak
undefined is not available in your country. Please try:

Zadnje novice

Mega Incineroar: sprememba igre ali konkurenčni neuspeh?
2024-04-13

Mega Incineroar: sprememba igre ali konkurenčni neuspeh?

Novice